Kontakta oss

Behöver du support med appen Bosch EasyInfo?

Skicka in din fråga eller ditt ärende via formuläret nedan så kontaktar vi dig så snart vi kan.

Vänligen kontrollera att du fyllt i alla fält.

Succé!

Vanliga frågor

Ja, till din läsplatta. På telefon och dator används webappen.

Appen är utvecklad för läsplattor för bästa möjliga användarupplevelse och är inte i dagsläget optimerad för iPhone. För mobil och dator används webappen. Fördelen med att inte ladda ner appen till telefonen är att den inte tar upp något utrymme. Längre ner tipsar vi om hur du lägger till webappen på hemskärmen på din telefon.

Ja, flera användare kan inte använda appen med samma emailadress, då loggas man ut.

Gå till https://webapp.omnishare.net/bosch-easyinfo och logga ut från den emailadress du loggat in med, om du inte önskar använda den i fortsättningen. När inloggning med Bosch ID efterfrågas klickar du på Har du inte registrerat dig än? och fullföljer processen. När du verifierat ditt nya Bosch ID kan du logga in i Bosch EasyInfo med din egen email.

Om du använder webappen, testa att uppdatera sidan CTRL + R. Använder du en nedladdad app på din läsplatta, testa att synkronisera appen genom att klicka på pilen högst upp till höger. Kvarstår problemet, kontakta oss via formuläret ovan.

Tips - lägg till webappen på din iPhones hemskärm

Gå till Bosch EasyInfo på din telefon. Klicka på dela-ikonen.

Scrolla ner och klicka på Lägg till på hemskärmen.

Klicka på Lägg till.

Alltid enkel tillgång till appen!